PERLAWANAN AKAN DATANG


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Khamis, 28 April 2011

SELANGOR TIDAK TERJEJAS TANPA SAYA - SAFEE







KUALA LUMPUR - Safee Sali berkata Selangor tetap sebuah pasukan yang kuat walaupun tanpa khidmatnya, yang kini beraksi bersama Pelita Jaya dalam liga Indonesia.

Menurutnya, dia sentiasa mengikuti perkembangan bekas pasukannya itu walaupun sudah berubah angin beraksi dalam liga di negara jiran itu.

"Saya masih mengikuti perjalanan skuad Selangor dari satu perlawanan ke perlawanan lain.
"Apa yang saya perhatikan, Selangor masih sebuah pasukan yang kuat dan tidak terjejas tanpa kehadiran saya, " katanya.

Safee yang bercuti di Malaysia, meluangkan masa bersama penyokong Selangor menyaksikan siaran langsung perlawanan Liga Super di antara Selangor dan Kelantan di Seksyen 8, Bandar Baru Bangi, di sini, anjuran butik sukan Mizi Sports Centre kelmarin.

Dalam perlawanan tersebut, Selangor kalah 0-1 kepada Kelantan hasil jaringan Norshahrul Idlan Talaha pada minit awal perlawanan.

Mengulas kekalahan tersebut, Safee Sali percaya kekalahan di Kota Bharu kelmarin tidak akan menjejaskan peluang Red Giants untuk mempertahankan kejuaraan Liga Super.
Menurutnya, Selangor memang sukar untuk menjinakkan Kelantan semenjak dahulu lagi apabila beraksi di Stadium Sultan Mohamad V.

"Kelantan memang ada kelebihan apabila beraksi di tempat sendiri, memang sukar untuk mengalahkan mereka jika bermain di sana.

''Bagaimanapun Selangor masih lagi berada di puncak liga dan saya yakin mereka akan bangkit selepas ini, kekalahan ini tidak menjejaskan peluang Selangor," katanya.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan