PERLAWANAN AKAN DATANG


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 9 Mei 2011

'ROBEK SELANGOR'

MISI utama ialah memastikan tiga mata penuh dengan menundukkan Selangor pada perlawanan Liga Super di Stadium Darulaman, malam ini demikian kata penyerang utama pasukan Hijau Kuning, Badrul Bakhtiar.
Menurutnya, ketika diaib Kelantan, 2-0 di Kota Bharu, Jumaat lalu mereka tidak beraksi sebegitu buruk tapi bermain lebih cemerlang dengan sokongan ribuan peminat mereka.

“Saya akur tugas sukar menanti kami esok (malam ini) tetapi kami bertekad mahu memastikan kemenangan yang terlepas daripada kami pada perlawanan lalu.
“Kini dengan sokongan peminat yang memenuhi stadium kami akan bangkit untuk menggembirakan mereka yang tidak pernah jemu memberi sokongan setiap kali kami beraksi.

“Saya hanya berdoa agar rangkian penyerang, Faizal Abu Baker, Mohd Syakir Ali dan Mohd Fiqry mampu menumpukan perhatian selama 90 minit bagi merobek gawang Selangor.” Katanya, Selangor sebagai pendahulu liga pasti akan beraksi dengan lebih yakin tetapi mereka juga akan mempamerkan prestasi terbaik untuk mengatasi lawan yang berjaya mencatatkan lebih kemenangan di gelanggang lawan berbanding Kedah.

“Saya perlu memantapkan lagi permainan bagi menandingi prestasi lawan yang dibarisi pemain berpengalaman.
“Hanya kemenangan akan memastikan kami kekal di tempat keempat kerana tempat ketiga yang diduduki oleh Terengganu kini bertambah jauh daripada jangkauan,” kata Badrul.








Tiada ulasan:

Catat Ulasan