PERLAWANAN AKAN DATANG


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Isnin, 9 Mei 2011

KEDAH TURUN TEMPANG TEMBUNG SELANGOR

PERIT memikirkan cabaran tanpa segenggam tonggak utama yang tercedera dan belum cergas, jurulatih Kedah, Wan Jamak Wan Hassan (atas) tiada pilihan kecuali bergantung kepada sumbangan barisan muda menjelang pertemuan menentang Selangor dalam saingan Liga Super di Stadium Darulaman, malam ini. 

“Saya harap dengan strategi yang kita atur dapat mencipta satu kejutan mengutip mata penuh di tempat sendiri walaupun dengan barisan muda,” katanya, semalam.

Antara pemain utama yang masih cedera dan tidak cergas sepenuhnya adalah pemain sayap, Mohd Khyril Muhymeen Zambri, penyerang, Azlan Ismail serta dua pemain tengah, Mohd Azmi Muslim dan V Thirumurugan.

Wan Jamak berkata walaupun akan berdepan tekanan daripada penyokong sendiri, dia menasihatkan anak didiknya itu bermain dengan sikap tenang tetapi penuh berwaspada menyedari Selangor mampu menghukum setiap kesilapan lawan. 

“Tekanan penyokong sebenarnya baik untuk menyuntik semangat pemain tetapi bukan semua pemain dapat terima,” katanya. “Saya harap pemain dapat memberi fokus 100 peratus.” 




















Tiada ulasan:

Catat Ulasan